بخشی از نوشته های من

حرف های که نمیشه تو دفتر نوشت...

بخشی از نوشته های من

حرف های که نمیشه تو دفتر نوشت...

بعضی وقت ها لازمه که حرف بزنی
اما هیچ کسی حتی نباید بفهمه که تو به این ها فکر میکنی!
پس نباید از خودت نشونی بگذاری...

باید ناشناس بنویسی فقط بنویسی تا خالی باشی..

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سال جدید

نزدیک تحویل سال شده و فکر همیشگی که سال جدید چکاری باید بکنم؟

که چطور متفاوت بشه سال جدید؟!

دوس دارم پیشرفت کنم... 

بیشتر یاد بگیرم 

موفق باشم تو کارم

اول از همه میخوام بیشتر مطالعه کنم در مورد فلسفه هستی و آفرینش 

میخوام تو اف پی چی ای بیشتر کار کنم 

برنامه نویسی م رو تقویت کنم 

زبان یاد بگیرم 

طراحی وب رو شروع کنم 

منطقی تر رفتار کنم 

مهربان باشم 

حسادت نکنم 

خوشحال تر باشم 

کاش که همینطور بشه...

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • z. n.n

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی